Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Great day.

Publicerad 2011-02-02 20:55:33 i Min vardag.

Idag har varit en bra trots allt.. :P
Först hade jag Kemi, som va lite lång segt. Efter de hade vi as jobbig idrott, men det va kul och jag behövde det. :P Och sen hade vi bild och även om jag inte fick så jätte mkt gjort, så va det ändå trevligt att sitta och snacka med Helin och Sara, om konstiga saker, men ändå. 
Och så va skolan slut och då bar det av till kristianstad för att kolla runt lite i affärer, hade egentligen inte planerat att köpa ngt, men jag är ju som jag är.. :P
Sjukt dålig bildkvalitet men det får duga.

Så det blev några ringar. H&M, 70,-

50,-

Och en Kavaj, a la Elin klings, favorit. H&M, 199,-

Det fick bli en ny parfym också, tills jag hittar en jag vill ha. H&M, 40,-

Och så blev det ett par skor, från dinsko. Och ja jag vet att det inte är äkta converse men jag bryr mig inte för 1) Jag och Johanna kanske ska till London i sommar och då köper jag äkta där. 2) dom kostade 99,-! vilket jag iaf tycker är billigt.

Nu ska jag duscha.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Publicerad 2011-02-02 22:27:52

Du är så söt och bra!

Vår sommar (höst vinter) blir bäst <3

Postat av: Sara Wihlborg | Photography, inspiration & music

Publicerad 2011-02-02 23:16:48

Tyckte vi snackade om heeelt och fullt normala saker, haha. ;) Elin Kling-kavajen var pissesnygg, du! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela