Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

**** Facebook.

Publicerad 2011-02-15 18:41:08 i Min vardag.

Nu skiter jag i facebook! Jag har avslutat mitt konto! Hatar verkligen facebook för tillfället!
Jag hade en profilbild på mig själv från Thailand, men så ville jag inte ha den längre och skulle byta, men nej då byter facebook tillbaka till den andra bilden, och det händer inte bara en gång utan varje gång jag byter, så byter den tillbaka. AAAAHHRG!!!!!!
Men jag ska starta nytt konto, kan ju inte leva utan att veta vad mina vänner gör 24/7... -.- Jo de kan jag, men mina vänner kan inte leva utan mig! ;) Ja iaf, jag kommer inte kunna fixa ett nytt konto förräns om 2 veckor. Så jag får leva på bloggen dessa två veckor.

Annars mår jag asbra! =)
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela