Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

SHIIIIIIT!!!

Publicerad 2011-12-14 15:24:29 i Min vardag.

Asså ibland blir jag sjukt chockad över mig själv, idag var klassen i åhus på lycktan.
och efteråt så stannade jag i stan, jag gick in på stadium och kollade på skidgoogles och det står mellan två par.
Iaf så gick jag lite på stan och så gick jag in på dinsko, och så var det rea på lite skor så hittade jag ett par assnygga stövlar, fodrade, och även om jag redan har köpt ett par fodrade skor i år så köpte jag dessa med.... :O 600 spänn, borta med vinden, har inte riktigt fattat det än.. :P
men jag är nöjd.
Föresten snart är det JUL =D
Och ikväll ska jag på kulfest, julfest fast vi äter inte julmat. tummen upp, hatar jul mat. :P
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela