Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Vill Shoppa!

Publicerad 2011-08-31 19:46:22 i Min vardag.

Asså jag har ju fått lön och vi ska flytta och nu vill jag bara SHOPPA!!!!









Såhär vill jag att några av mina höstoutfits ska se ut. Just nu har jag så sjukt tråkig stil, bara för att jag inte orkar klä på mig på morronen, det känns alltid som att jag inte har ngra kläder när jag väl ska klä på mig. (fast denna veckan får det lov att vara så bara för att jag bara har två par jeans, inte så mkt kläder överhuvudtaget, med mig till knislinge!) Men nästa gång jag shoppar ska jag verkligen tänka efter och köpa ngt som jag vill ha på mig och sen ska jag ha det på mig även om jag inte orkar. Det är ju trots allt sista året i gymnasiet, man vill ju göra ett gått intryck.... Mahaha nejdå men jag vill inte vara så himla tråkig, blir så trött på mig själv, vill inte ens kolla på mig själv i speglen jue.. då är ngt fel, elr?
Jaja nu måste jag laga mat börjar bli hungrig. och familjen kommer väl snart hem ännu hungrigare.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-31 21:53:49

Ge mig! Du kommer imorrrrn va?:)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela