Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

skola..

Publicerad 2011-08-16 08:14:38 i Sommar 2011

Jaha då va sommarn slut och skolan börjar, elr ja sommaren är nog inte slut men lovet är det iaf. Har inte sätt fram emot detta ett enda dugg, det är ända sköna är att nu är det bara trean kvar, men det är också sjukt läskigt. Har liksom ingen aning om vad jag ska göra sen, Usch, jaja det kommer väl gå bra det med. Jag börjar inte förrän klockan ett idag så jag ska till vinslöv en runda och kolla hur det går för dom. Idag ska dom börja att lägga golvet i köket så det är iaf på rätt väg.
Nej nu ska jag ut med hundisarna.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-16 13:48:07

Jag lider med dig <3 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela