Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

HALLUUUUU!

Publicerad 2011-08-31 15:51:19 i Min vardag.

I skolan har vi haft en uppgift, man skulle ta bilder sen skulle man välja ut tre och så ska man hänga upp dom ngnstans offentligt. Och bilderna ska helst hänga ihop med, så man inte har en clown, ett träd och en gammal gubbe på toa. Så jag har tagit massa bilder och här kommer några som jag är nöjd med, men inte dom som jag kommer använda till skolarbetet för dom är as tråkiga. :P
(iPhone4 Kamera)
Nu ska jag kolla på en film som jag har fått från JULIA OLSSON, och sen ska jag fixa lite med mitt projektarbete. PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-31 16:24:40

(Y)

Postat av: juuuuuuuuuulia

Publicerad 2011-08-31 17:04:14

Hoppas du gillar filmen! (den är kalas!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela