Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Farmor och farfar.

Publicerad 2011-08-31 08:18:38 i Min vardag.

Ja vi har ju nu flyttat ut ur vårt hem i övarp. Och flyttat in hos farmor och farfar, som är i götet hos pappas bror.
Det känns sjukt konstigt speciellt nu när jag är hemma ensam, helt tyst men på samma gång massa ljud.
Men ska snart till skolan så...
Idag har jag bara en lektion, Design, och efter den ska jag till körskolan, första gången efter sommarlovet. :P
För nu banne mig måste jag skaffa mig körkort. Blir snart galen på mig själv, vf har jag så dålig självdisciplin??? =O Jaja, körkortet kommer när de kommer och det gör självdisciplinen med.
Nu ska jag äta lite och kolla på TV, sen ska jag dra mig mot skolan.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-31 09:32:07

wooooop woooooooop!!!!

due, vi tar inte studenten samtidigt, om ni tar den 8 :D :D :D :D :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela