Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Sista dagen!

Publicerad 2011-04-15 08:59:14 i Min vardag.

Idag är sista dagen i skolan innan påsklovet, och gissa om det är nice!
Ikväll ska jag packa sen åka till broby and Johanna. Och vi ska bre lite mackor sen ska vi sova jättemkt, om vi lyckas.. Och på lördag bär det av till Tyskland kl 7 på morgonen!
Kommer bli asnice, vi är i Tyskland tills Tisdag morron. Kommer hända super mkt roliga saker!
Väri najs kanin bajs!

(Jag vet inte om det är tyskland.. men den kom upp när jag sökte på det på google!)


Nej nu hoppas jag att denna lektionen tar slut snart, för jag är inte sugen på att vara i skolan i dag...
Vad ska ni göra på påsklovet? :D
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-04-15 11:00:15

SÖTE

Postat av: jennifer - photography

Publicerad 2011-04-18 12:35:10

Hej igen! Nu är jag tillbaka i min blogg igen med fräscht och nytt. Allt väl? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela