Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Poliserna är i stan.

Publicerad 2011-04-06 20:03:07 i Min vardag.


I dag var det, och jag skojar inte, 10 piketbussar med poliser i lilla hässleholm. Har inte en aning om vad dom gjorde, de va poliser ÖVERALLT. Kanske hade dom övning..



Föresten snart är det påsklov, och jag har hundratusen saker som jag ska göra. På lördagen, 16de, åker jag till tyskkland med brobyborna, och kommer hem på tisdagen.
På onsdagen ska jag på riskettan på kvällen.
Och på torsdagen bör det av till påskläger på åhusmissionsgård, som varar till söndagen.
Så den ända dagen som jag är ledig är på måndagen, dagen innan skolan börjar.
Så det blir fullt upp hela tiden, men det är nice, då slipper man iaf tänka på vad man ska göra. och man slipper sitta hemma och bli tjock.
Vad ska alla andra hitta på?
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela