Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

En glad överraskning.

Publicerad 2011-04-08 08:40:57 i Min vardag.

Igår bestämde jag mig för att sticka till k-stad för att köpa ett par shorts innan teorilektionen.
När jag kom dit och gick igenom några butiker ser jag att det är rea typ överallt, men tänker inte så mkt på de.
Så varndade jag inte på bikbok där shortsen fanns. Och gissa om där va mycket människor, det låg kläder överallt, helt sjukt asså. Då visade det sig att det va 50% på alla kläder i hela butiken.
Gissa om jag ble glad, jag visste ingenting och lyckas ändå komma den dagen, de e typ 1/1000 att de händer.
men jag blev så sjukt varm där inne så det blev bara 2 par byxor.
Men är SKIT nöjd! =)


PEACE OUT på de!

Kommentarer

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-04-08 11:59:35

Passade det?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela