Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Sämst dag ever!

Publicerad 2010-09-24 16:12:19 i Min vardag.

De hade jag igår...
Det börjar med att jag nästan missar bussen, vilket bidrar till att jag inte hinner kedja fast mopedhjälmen..
När jag kommer till skolan har vi matte prov, vilket gick sämst för mig, jag lovar jag fick veta resultatet idag, de e ju pinsamt vad kass jag är.. -.-
Och eftersom det inte kändes bra i går så blev jag på dåligt humör..
Och när vi väl slutar så tar jag bussen hem, MEN när jag går av bussen ser jag att min mopedhjälm är borta.. VEM I HELA VÄRLDEN TAR EN MOPEDHJÄLM??????
Sen kör jag hem ändå.. och när jag kommer hem och kollar på klockan så ser jag att min buss till broby går om 20 minuter, så jag gick på toa, åt en muffins och snackade lite med ludde och lucas, sen fick jag köra till bussen.
De va som tur var roligt på xalt och alpha iaf, de gjorde hela kvällen bra.

Idag har det där emot varit en bra dag. Very najs kanin bajs.
Jag började kl 10 och slutade halv 2. Tummen upp för de. =)
Nu ska jag duscha sen ska jag åka till hässleholm och flamman.

Ha en mysig Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela