Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Nice dag.

Publicerad 2010-09-01 22:01:29 i Min vardag.

Idag började jag vanlig tid och ahde kemi och efter det hade jag idrott.
De va faktiskt kul, först körde vi doppboll, sen lite styrketräning och efter de volleyboll, fast vollrybollen gick sjukt dåligt.. xD
Och sen hade jag lunch och matte och sen slutade jag halv 2, riktigt nice.
Och sen kom jag hem pluggade lite och srev in födelsedagar i min kalender.
Och sen stack jag och Victoria och tränade kl 6. Volleyboll då. De va riktigt kul, jag har tränat de innan, men nu ska jag försöka fortsätta lite längre.. =P Förövrigt så kommer jag ha världen träningsvärk i morn, de har redan börjat...
Aaa, så som ni fattar så har det varit en nice dag, tillskillnad vad de kommer bli i morn.. -.-
Men de är en annan historia.

Ja juste i går kom då mina foto som jag hade beställt. Dom va as fina, och så har jag satt upp dom på min vägg, sååå snyggt. Kommer kanske bild ngn gång..
 
Nu ska jag sova elr ngt liknande.. Oj de lät fel. Men.. aja, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela