Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Helgen.

Publicerad 2010-09-06 09:54:49 i Min vardag.

Sitter i skolan, fick nyss reda på att vi har håla i en timme typ.
Så det blir väl att börja på svenskan..



I Fredags va de ju några som åkte hem till Therese, de va kul, vi lagade mat, snackde, Gick en liten runda, snackade, snackade och snackade typ hela tiden. :P Och sen sov vi lite oxå. Sen på Lördag morronen bestämde Annie, Johanna, Therese och jag att vi skulle ha lite fotodag. Så vi fixade massa olika klädstilar och gick ut och fotade. Men jag hann inte vara med så länge eftesom jag skulle åka till kusinerna i Ljungaskog.

Och så kom man då till Ljungaskog och där hjälpte vi mina kusiner, som ska flytta, att fixa till lite i deras hus. Jag fick hjälpa Elias (min kusin) att möblera om på mitt rum. Och så gjorde jag och Emil (min kusin) om Elias hylla/skrivbord så det blev Skrivbord och tv-bänk, riktigt nice blev det. Vi funderade på att själva vår idé till IKEA. 

Ja, de va min helg sammanfattat.. =P Nu måste jag börja på min svenska..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela