Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Utrota mensvärken!

Publicerad 2010-10-24 20:04:14 i Min vardag.

Usch vad jag hatar mensvärk..
Har precis knarkat flera värktabletter, för att jag inte har kunnat gå, utan att det har känts som att inälvorna skulle sprängas.
Säger bara till alla som slipper mensvärk, va lyckliga och glada att ni slipper det, jag skulle gärna byta med er. Der är en pina varje gång.
Och det har inte blivit bättre heller, nu har jag börjat få feta värkar på nätterna, så jag kan inte sova.
NEJ, mensvärk förstör bara. De är väl tillräkligt att man ska stå ut med mens varje månad en vecka..

Men nu ska jag inte klaga, jag måste ju vara glad att jag är frisk iaf. :S Jovisst!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela