Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Röker du???

Publicerad 2010-10-22 10:34:26 i Min vardag.

Igår satt jag och väntade på pappa på stationen. Och så kommer det en tant och ställer sig ungefär 1½ meter i från mig, tänder en cigarett, och börjar röka (såklart..)
Och gissa var all rök tar vägen!? Jo, jag får den rakt på mig!
AAAHHH, jag blir så arg på människor som röker, asså dom/ni har ingen respekt för icke-rökare.
Jag menar vi är icke-rökare av en anledning, vi vill INTE förstöra våra lugnor, vårt liv... Och vi elr jag iaf vill leva länge UTAN rök-hosta!!! Men det verkar som att rökare inte bryr sig, nej då, dom får röka vaar dom vill och om ngn icke-rökare råkade vara där före, så är det ändå den som ska gå därifrån.
USCH, säger jag bara, men jag säger inte att alla rökare inte bryr sig för det finns de dom som gör, men dom som inte gör de... mm, de finns inte ord för hur arg jag är på dom!
Borde finnas "rökrutor" för rökare, om man nu tvunget ska ha en pinne i munnen, som på ett år kostar en Thailand resa och som DESSUTOM förkortar livet på rökaren.
De är rätt åt rökare när det regnar och är kallt och dom "måste" ut och röka. MOHAHAHAHAHAHA, säger jag till de!



Nu ska jag snart ha lektion, och innan dess tänkte jag försöka hitta på en ny design till bloggen.

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-10-31 23:16:49

Du är så bra Julia! Du har så rätt!!

Det borde verkligen införas rökrutor, helst inglasade med! Så att inte röken blåser iväg :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela