Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

De va ett tag sen...

Publicerad 2010-10-20 17:34:17 i Min vardag.

Ja, jag är inte så bra på att uppdatera bloggen..
Men jag sitter typ aldrig vid datorn längre.

I söndags va jag på dop, min kusin Anges döptes, sjukt söt unge. (För att hon inte gråter när jag håller henne. ;P)
En bild på gullungen, som dock räcker ut tungan 24/7.. =P



Och i måndag va jag sjuk så jag va hemma från skolan.

och i går va de skola igen då, och när jag kom hem va de plugga, inför fysik provet som va i dag, som gällde.
Och så hade mamma varit hos dokter och röntgat brösten, för bröstcancer, och så kom hon hem med en sån här lapp som ska hänga i duschen.. xD 


Så tjejer här får ni lite instruktioner.. ;P


Idag började dagen med fysik bajs prov..
Och jag S.U.G.E.R på fysik, så IG är ingen överraskning, tvärtom.. :P

Men nu ska jag åka och träna volleyboll, HEEEEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela