Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

DAGENS HJÄLTE!

Publicerad 2010-10-22 17:34:57 i Min vardag.




Dagens hjälte, Julia Christensen
Vi har haft i uppgift på engelskan att skriva om en artikel. Och igår så sa vår lärare till oss att sätta oss i grupp 3 & 3. Jag, Therese och Helin blev en grupp. I slutet av lektionen skulle en från varje grupp berätta om sin artikel inför klassen. Men de va bara två grupper som hann med det, så vår lärare peka ut en i vaje grupp som skulle berätta om sin artikel i dag ist, så blev det Helin i vår grupp, jag och therese går lättade därifrån. Och så idag när så när vi hade håla innan engelskan så försvann Helin. Jag och Therese började bli nervösa för att vi skulle få göra det ist, vi suger på engelska .. :P Iaf så kommer vi inte till engelskan, och dom andra grupperna berättar, och så kommer det till Helin, som inte är där, så vår lärare bara, Då får väl Therese elr Julia göra det ist.. Vi bara NOOOO!!! Och då kommer Julia underbara Julia och bara, Jag kan göra det! Snacka om att jag blec GLAD! =D
Älskar sånna människor.

Nu ska jag dra vidare till the flamman. :P
Ha en underbar fredag för de ska jag. =)


Kommentarer

Postat av: Julia C

Publicerad 2010-12-03 17:55:43

Men naaww, att det finns inlägg om mig på internet utan att jag vet om det är c00lt :D hahah

kram <3

Postat av: Julia Lindberg

Publicerad 2010-12-03 18:39:05

Haha ja visst är det coolt. KRAM!

Postat av: Julia

Publicerad 2012-03-25 23:37:33

Hihihi , vilken ära !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela