Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Sugen?

Publicerad 2010-11-30 18:55:54 i Min vardag.

Jag blir faktiskt sjukt sugen på att åka skidor när det är så här mkt snö. Och jag som har bestämt mig för att inte åka med på ngn skidresa vecka 8. Rumpa, det hade varit sjukt kul, men jag vet ingen rolig som ska åka, så då kan jag lika görna vara hemma. +Att jag inte har råd till det.. you know, körkort kostar mkt pengar. :P Och jag får ju åka till Thailand, annars hade jag lätt åkt till Italien. =D


Va ute och åkte pulka med Ludde och hundarna för ngn dag sedan. =)

Jag har pluggat sen jag kom hem till nu, jag är rätt stolt över mig själv.. :P
Och nu börjar jag bli sjuk hungrug, så får väl gå och tjata på pappa så han gör mat. ;)
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela