Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Gårdagen.

Publicerad 2010-11-11 08:35:17 i Min vardag.

Eftersom jag hade en del att göra igår.. så skriver jag om det i dag i stället.
Okej, dagen började inte super, Mamma skulle bli opererad och hon skulle vara på sjukhuset kvar över sju.
Så hon kunde inte köra mig till bussen, och inte pappa heller för han skulle köra mamma till sjukhuset. Och jag vägrar köra moped i denna kylan, så jag fick snällt åka med och lämna mamma på sjukhuset och sen ta tåget från kristianstad. Jag hann precis med tåget och möter upp Therese och sitter med henne. Och så frågar hon om jag inte skulle ha idrott, då gick det upp för mig att jag hade glömt idrottkläderna.
Så på idrotten fick jag låna kläder, men de va fett kul lektion, vi hade boxersis? hur stavas de? aja.
Och sen skulle jag och Therese överraska Annie, som fyllde år igår, och fylla hennes skåp med ballonger och klä in det i present papper. Så då gjorde jag och Therese de.
Sen åkte vi till kristianstad och kollade på skor till Therese. Och sen hjälpte jag Lucas, han skulle med köpa nya skor. Och både Therese och Lucas hittade assnygga skor.
Efter det gick jag, Lucas och Ludde till sjukhuset för att hämta mamma. Och jag är INTE hemma på sjukhuset, har typ aldrig varit där. Men vi hade fått reda på att vi skulle till 3B, så ja, vi tog en rullstol (till mamma) och gick in i hissen och tryckte på våning 3. När vi kom dit så gick vi mot B. Snacka om att sjukhus är läskiga, asså vi hittade typ inte, asmånga korridorer och dörrar, och där var inte en människa. Men tillslut hittade vi en som kunde hjälpa oss, och vi hittade mamma och åkte hem.
(Och sen åt vi asgod pizza när vi kom hem)

Nu ska jag fortsätta att vara "duktig" och redigera lite bilder. PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna - S H O N A L I

Publicerad 2010-11-11 11:44:17

<3<3<3

sv. haha ja, det är lite pinsamt. Den låg på mitt skrivbord. Ast personligen så tror jag att den varit ute på äventyr och när den blev trött kom den tillbaka och la sig under några papper och tidningar på mitt skrivbord.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela