Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Bara jag som är trött?

Publicerad 2010-11-24 19:45:39 i Min vardag.

Idag har jag varit tröttare än vanligt.. och det konstiga är att jag gick och la mig tidigt i går.. stört!
Iaf idag har nog varit den segaste dagen denna veckan, trodde jag skulle börja gråta sista lektionen, blev så sur på att det inte blev rätt, de jag gjorde.
Och sen har jag haft sån sjuk mensvärk... Hoppas att det inte blir likadant i morn, i dag fick jag skippa volleybollen för att jag hade så ont..
Idag höll jag och Therese i idrottlektionen i skolan, det gick faktiskt bättre än förväntat. Förutom min lek, alla va så fega, det blev ingen action, lite tråkigt. Men det blev bra ändå. :)
Nu ska jag kolla lite på vår svenska uppgift, sen ska jag gå och lägga mig.

Föresten kolla vad jag hade tänkt köpa på Fredag. =D

Ska ha den i Thailand. ;)

Och ska kanske köpa dessa med.

Nu ska jag plugga, PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela