Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Slita som en oxe.

Publicerad 2010-07-22 20:57:43 i Min sommar 2010.

Idag har jag verkligen slitit som en oxe. Och svettats. Helt sjukt vad varmt det har varit i dag.
Iaf så har jag kört "sten" i skottkärra, riktigt tungt, vi ska sammanlagt lägga 30 TON sten. =O
Som tur är har jag lyckats förhandla till mig dubbla lönen. =P
Och som pappa säger, "Du har ett bra jobb, du får både muskler, bra med pengar och blir solbränd. tänk dom som sitter inne på kontor och blir tjocka, bleka, dom tjänar bara pengar och kanske inte ens bra." haha jag håller faktiskt med honom till viss del. Jag börjar redan känna att musklerna växer. Och jag får ju bra betalt. Men de e jobbigt.



Nyss satt jag och kollade igenom Matte B kursen. Ojojoj vad man glömmer fort när man inte håller de igång...
Men nu måste jag börja förbereda mig. Inte så kul..



Men nu måste jag sova för jag ska upp tidigt i morn och tjäna mer pengar. Och sen är det helg. NICE!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela