Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Trött.

Publicerad 2010-08-26 16:54:44 i Min vardag.

Tro inte ngt annat. Är så sjukt trött..
Och som om det inte skulle vara tillräkligt så har jag ont i huvudet oxå.

Egentligen ska jag sitta och plugga matte nu, men jag kände att jag måste ta ledig från allt som heter skola sen stund.

Såg nyss att jag måste klippa mig.. Tråkigt läge, eftersom jag inte har några pengar, så går de inte.. Till skillnad från Kissie.. =P
Aja får snart stuniebidrag, elr ja nästa månad men de e inte så länge till.

Haha kom och tänka på en sak som vi diskuterade på mitt konfaläger (08). vad tror ni gör ondast, pungspark eller att föda barn? Vet inte hur mycket vi har snackat om det, men jag tycker att de borde vara att föda barn. Elr hur, elr nu har jag ju inte fött ngt barn. men asså, jag tänker mig att föda ett barn är som att ha en pungspark i typ 14 timmar, elr hur lång tid de nu tar att föda en unge.. Alltså gör det mest ont att föda barn, eftersom man inte har ont efter en pungspark i 14 timmar.. =P
 
Wow jag har verkligen inget liv.. =P


Kommentarer

Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Publicerad 2010-08-27 09:00:52

denna eviga diskussion. kom upp i somras också... haha :) föda barn såklart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela