Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Fullbokad helg.

Publicerad 2010-08-14 14:56:31 i Min sommar 2010.

Igår var jag hos Malin och så sov jag där till i dag. Hade mkt trevligt, kollade på The dark Knight i går, den va faktiskt bra.
Och ikväll blir det att träffa Annie, Therese, Malin och Johanna, vi ska ha lite tjejkväll, mysigt värre. Sover hos Annie till i morn och i morn ska jag träffa min andra Annie och kanske Ida. 
Och som om det inte var nog, så ska jag passa mina små kusiner hela Måndag. Och jag är inte mkt för barn.. :P

Men nu ska jag typ raka benen och annat sånt som vi tjejer gör. 
Ha de nice.

Juste eftersom jag inte hade tillgång till ngn dator i går så fick jag aldrig möljighet att säga grattis till min Fredrik.
Så, Grattis Min Fredrik. =)<3

 

Kommentarer

Postat av: Fredrik O

Publicerad 2010-08-16 22:05:28

Nämen TACK :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela