Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Fjärde dagen avklarad - Check!

Publicerad 2010-08-05 22:21:22 i Min sommar 2010.

Så sjukt skönt att det är sista dagen i morn. Fast sen måste jag ju plugga i helgen och så är det prov på måndag. Men det är ändå så gött.

Nu ikväll har jag pluggat i typ 2 timmar, det gick as bra, jag fattar typ allt. (Även om det finns dom som underkattar mig) =P
Och sen kom mina nästkusiner hit och hälsade på lite, dom åker exakt nu när jag skriver detta. =P
Aja iaf så har jag snackat lite med dom och så och sen va Lucas och Axel ute och körde min moped och Lucas cross. haha. lägger upp film på det i morn.

För nu ska jag sova. måste vara pigg i morn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela