Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Efterbliven!

Publicerad 2010-08-12 22:27:56 i Min sommar 2010.


Okej nu har jag inte uppdaterat sen i tisdags.

Så i tisdags va jag och mamma och mina bröder på ullared. Va riktigt nice faktiskt.
Köpte mkt skräp.. haha nej okej kanske inte skräp.


Det blev en ny skolväska.


Och en fön, så man slipper bråka med mamma.


Och en tröja, som dock är lite stor, men ändå snygg tyckte jag.


En till tröja, med knappar på ryggen.


Och en till, Lucas köpte likadan fast med en puma på.


Och två linnen.


Ett par trosor.


En nessesär (Stavas de så?) =P


Och en pjamas.


Skin till mobilen, fräsigt elr hur!?


skin och hårt skal.


Och så blev det ngra filmer.

Så nu får de räcka för i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela