Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

"Återträff!"

Publicerad 2010-08-29 14:03:04 i Min vardag.

Så härliga vänner jag har!! =D Har varit på "återträff" med några från mitt konfa.
Man har alltid så kul mer dom små rumpnissarna. Även om vissa pratar om konstiga saker långt in på natten... =P
Vet inte vad jag ska skriva, är så sjukt trött så de e inte sant, vet inte vart jag ska ta vägen. Och när pappa pratar med mig så skrattar jag bara.. Och jag ska försöka hålla mig vaken till kl 7 ikväll. Hur ska de gå, min familj kommer typ döda mig för att jag kommer skratta åt exakt allt. Hahaaa

Åhh juste tänkte berätta att jag har beställt 100 foto från Fuji för 29 kr. Asbra, men sista dagen att beställa var i går. Men längtar riktikgt mkt tills bilderna kommer så man kan sätta upp dom på väggen. =)

aaaaaaaaaaaaaa, roooligt.
Nu ska jag surfa runt på nätet, och kolla på ngn konstig film, sen ska jag ut med hundarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela