Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Andra dagen avklarad - Check!

Publicerad 2010-08-03 19:03:22 i Min sommar 2010.

Jaha då var det bara 4 dagar kvar i skolan.. :P
Ja, jag gick från 9-13 som i går. I morn, torsdag och fredag ska jag och Bella stanna kvar och plugga. Visst är vi duktiga?? Hahaaah
När jag kom hem så satt farmor och farfar här och väntade på oss, så vi fikade lite med dom sen, osocial som jag måste va, gick jag och plugga 1 timme. Sen vilade jag 1 timme och plugga 1 timme till. Och nu är jag klar för i dag. SKÖÖNT!!
Så nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag och mamma duscha hundarna och sen laga mat.

Förresten så funderar jag på att färga håret igen, va ju ett tag sen nu..
Men jag vet inte hur, antagligen blir det lite ljusare, sen lite senare i höst blir det nog brunt igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela